CRM
Funkcionalnosti
Diglas CRM (Customer Relationship Management) je modul za upravljanje odnosima s kupcima a može se koristiti samostalno ili u okviru Diglas ERP-a kao cjelovitog rješenja. Modul omogućava pohranu sveobuhvatnih informacija o kupcima, lokacijama, kontakt osobama i kontaktima (aktivnostima prema kupcima) i samostalno definiranje atributa po kojima se prate i održavaju odnosi s kupcima.
Ključne funkcionalnosti:
- Definiranje atributa i grupa atributa za pojedini entitet (partnera, kontakt osobu, lokaciju partnera, projekat, indiciju i priliku)
- Definiranje profila za pojedini entitet (partnera, kontakt osobu, lokaciju partnera, projekat, indiciju i priliku)
- Definiranje poslovnih kontakata, grupa kontakata i razina povjerljivosti
- Definiranje praćenja potencijalnih poslovnih događaja (prilike i indicije)
- Definiranje i obrada lista za pojedini ili grupu entiteta za potrebe marketinških akcija ili izvještavanja
- Planiranje i praćenje realizacije projekata, te izvještavanje o projektnim aktivnostima
- Obrada dokumenta o potencijalnim poslovnim događajima (prilike i indicije)
- Pridruživanje dokumenta nastalih u drugim Diglas modulima pojedinom korisniku ili projektu koji se prati kroz Diglas CRM
- Pregledi i praćenja entiteta po definiranim kriterijima
- Obogaćivanje izvještajnog sustava dodatnim atributima praćenja kroz integraciju s BI Poslovnim izvještavanjem
Mobile
Funkcionalnosti
Diglas Mobile je usluga koja omogućava brz i jednostavan pristup dijelu informacija pohranjenih u ERP- sustav putem mobilnog uređaja.
Ključne funkcionalnosti:
- Pregled informacija o stanju računa
- Pregled informacija o dugovanjima i potraživanjima
- Pregled informacija o otpremi na tekući dan
B2B
Funkcionalnosti
Diglas B2B modul namijenjen je međusobnoj komunikaciji između ugovornih poslovnih partnera.
Ključne funkcionalnosti:
- Stanje zaliha
- Izrada narudžbe kupca (ručno i iz vlastitog ERP-a importom datoteke)
- Praćenje tijeka produkta (je li naručen, zaprimljen, isporučen)
- Praćenje i ispis otpremnih i financijskih dokumenata
- Praćenje boniteta
- Izvještaji o postojećim narudžbama
- Izvještaji po produktima (što je i koliko naručeno)